MY HEART BEAT-1
MY HEART BEAT-1
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

سلام

اینم داستان جدیدم که اوایل داستان یکم که چه عرض کنم خیلی شبیه آهنگthis is war از mblaqهه........اما یکم که بگذره تغییر میکنه آخه من تاحالا داستان اکشن ننوشته بودم!!!!!!!

من بینهایت خوابم میاد

برم بخوام شما برید داستانو بخونید

رمزو براتون اس میکنم

الک و تلک کله سحر اس ندین من رمز میخواما

من تا 2 میخوام بخوابم

هییییییییییی

شب بخیر!!!!!

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
خواهشا غر نزنید که چرا رمز داره رمز نذارم فیل فیلم میکنن!!

نظرات شما عزیزان:

fati
ساعت21:41---23 اسفند 1391
نداری؟؟چراااااااااااااااااااا اا؟

fati
ساعت16:21---15 اسفند 1391
آخیییییییییییی بالاخره نتمو شارژیدمپاسخ:پیام چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اس ام اس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بابا جان...............من گوشی ندارمممممممممم

laleh
ساعت21:34---4 اسفند 1391
قشنگ بود عزیزم ولی به قول خودت خیلی شبیه اهنگ ام بلک بودپاسخ:آره آخه ن تخصصی توی نوشتن داستانای اکشن ندارم.......اینم با الهام از همون آهنگ و یه فیلم اکشن نوشتمش..............خیلی سخت بود.........البته بقیش دیگه شبیه نیس!!!!

fati
ساعت22:32---27 بهمن 1391
عالی بود عزیزم...کومائوووووووووووپاسخ:خواهش موکونم اونی

rozy
ساعت19:37---26 بهمن 1391
فقط يه سوال...پس دونگهو كوش؟؟؟
پاسخ:خانومی دونگ هو توی چند قسمت آینده میاد.........شاید توی قسمت 12-13!!!!!


rozy
ساعت19:35---26 بهمن 1391
قشنگ بود اوني.ته با...
پاسخ:مقسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: